Економічна гра "Модель ринкової економіки" у літній профільній школі Київської МАН

prev next

27 липня у літній науковій профільній школі для учнів було проведено цікаве інтерактивне заняття, яке включало в себе економічні вікторини, загадки, конкурси, розв’язання економічних задач і розгадування кросвордів, а також цікаву економічну гру «Модель ринкової економіки», захід підготували Піліна Аліна – завідувач відділення економіки та Кагляк Олена – завідувач кабінету відділу організаційно-масової роботи.

Першою частиною заняття було проведення економічної гри, для цього юних науковців розподілили на дві групи та роздали їм матеріали та інструкції до гри: одні стали «підприємцями», інші – «домогосподарствами»  та «власниками ресурсів». Завданням підприємців було заробити найбільшу можливу суму грошей. Для цього вони мали дешево купити виробничі ресурси, перетворити їх на товари або послуги і якомога дорожче продати останні домогосподарствам. Завдання учасників, які грали роль домогосподарств, було протилежним: дорого продати всі наявні ресурси, а потім дешево придбати якнайбільше товарів або послуг, аби задовольнити власні потреби.

Учні активно, весело та азартно здійснювали виробничі операції, заключали одне з одним сміливі угоди, впевнено відповідали на запитання ведучих та проявляли неабиякий інтерес до гри.

Ця гра мала такі навчальні цілі:

1. Визначити основні види виробничих ресурсів та економічний дохід, який дає кожен з них.

2. Надати учасникам можливість спробувати себе у ролі основних суб’єктів ринкової економіки та зрозуміти основні економічні рішення, які вони приймають.

3. Проаналізувати економічні взаємозв’язки, які виникають між домогосподарствами та фірмами в ринковій економіці.

4. Визначити сутність економічної системи та систематизувати основні характеристики ринкової економіки.

Підведення підсумків гри дозволило присутнім глибше зрозуміти секрети успіху основних суб’єктів економіки та зміст основних економічних категорій.

У другій частині заняття МАНівці спробували свої сили у економічній вікторині, тестуванні на знання основних економічних термінів та даних, вирішенні цікавих економічних задач та розгадуванні кросвордів. Крім цього учні взяли участь у конкурсах «Складач», «Спаринг» та «Економічна лінгвістика», метою яких було навчити їх більш детально розуміти різноманітні  економічні системи, структури і зв’язки  та використовувати їх у повсякденному житті.

Усі переможці та активні учасники заходу одержали цікаві подарунки та заохочення. Сподіваємось, що цікавий світ економічної науки захопив юних дослідників і вони й надалі будуть прагнути розвивати свої знання у даній сфері.

 

 

Фотогалерея

foto
Розпочала роботу Лабораторія лідерства та фасилітаційних практик Київської МАН
Всi фото more

Опитування

Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН